Nükleer Müzakereler, İstanbul’da Başladı…

İran ile sürdürülen nükleer müzakereler kapsamında İran, İngiltere, Fransa ve Almanya’nın Dışişleri Bakan Yardımcıları İstanbul’da bir araya geldi.

İran Dışişleri Bakanlığından konuyla ilgili yapılan açıklamada, görüşmelerin Münih’te önümüzdeki hafta başlayacak Güvenlik Konferansı çerçevesinde sürdürüleceği belirtildi. Münih’teki görüşmelerin bakan düzeyinde yapılması öngörülüyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.